شهردار مشهد: بوستان‌های «بهشت» و «آفتاب» ویژه بانوان به زودی به بهره‌برداری می‌رسد مبدا تعیین مسافت شهر مشهد از سایر شهر‌ها کجاست؟ چهارمین کنفرانس بین‌المللی برنامه‌ریزی و مدیریت شهری در مشهد مقدس برگزار می‌شود نشان مشهدالرضا(ع) باعث رونق فعالیت‌های مردمی و جهادی می‌شود لزوم معرفی مشهد به عنوان دومین کلانشهر مذهبی دنیا روزشماری وقایع انقلاب اسلامی در مشهد، از اول تا چهارم دی‌ماه ۱۳۵۷ (بخش اول) | بیمارستان شاه‌رضا، پایگاه انقلاب مشهد آغاز هفته ملی مشهد با اجرای برنامه‌های ویژه فرهنگی، هنری و گردشگری جذب ۲۱ بانوی آتش‌نشان در مشهد ابلاغ برنامه‌های استقبال از بهار ۱۴۰۴ در مشهد از نیمه دی‌ماه هوای کلانشهر مشهد، همچنان آلوده است (۲ دی ۱۴۰۳) ناصحی: رویداد نشان مشهد الرضا(ع) باید در سطح ملی و بین المللی دیده شود نشان مشهد الرضا(ع)؛ فرصتی برای آشنایی نسل آینده با چهره‌های تاثیرگذار اقتصادی مشهد برگزاری اولین نشست کارگروه زیارت شورای عالی استان‌های کشور اختصاص ۱۳۰ تاکسی ون به تاکسیرانی مشهد (۲۸ اذر ۱۴۰۳) یادگارهای کوهسنگی مشهد در دل سازه‌های شهر حل اختلاف میان وزارت کشور و ایران‌خودرو بر سر ۹۰ تاکسی ون شهرداری مشهد بررسی مشکلات ساخت‌وساز‌های غیرمجاز در محلات حاشیه شهر مشهد | لنگرانداختن بسازوبفروش‌ها در بولوار توس آغاز اولین روز زمستان در مشهد با آلودگی هوا سرپرست شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد منصوب شد (یکم دی ۱۴۰۳) امضای تفاهم‌نامه ٢ هزار میلیارد تومانی برای سامان‌دهی محور‌های ورودی مشهد مقدس شهردار مشهد: اولویت فعلی مدیریت شهری؛ ایجاد حال خوب برای شهروندان است+ویدئو
سرخط خبرها

دیدار مردمی فرماندار مشهد و رؤسای ادارات | پیگیری مطالبه‌های شهروندان

  • کد خبر: ۲۹۴۳۴۸
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۳
دیدار مردمی فرماندار مشهد و رؤسای ادارات | پیگیری مطالبه‌های شهروندان
امروز (دوشنبه، ۲۳ مهر ۱۴۰۳)، فرماندار مشهد و رؤسای ادارات در قالب برنامه «میز خدمت» در مسجد یکی از محله‌های مشهد، با مردم دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، محسن داوری، فرماندار مشهد و جمعی از رؤسای ادارات در قالب برنامه «میز خدمت» با حضور در مسجد حضرت امام سجاد(ع) واقع در خیابان اندیشه ۱۹، به صورت بی‌واسطه و چهره‌به‌چهره پاسخگوی مطالبه‌های شهروندان بودند.

فرماندار مشهد مقدس دوشنبه، ۲۳ مهر، در رابطه با این میز خدمت اظهار کرد: همواره در برنامه‌های میز خدمت بر اساس تنوع مطالبه‌های مردمی، مدیران دستگاه‌های مربوطه را در مساجد به‌خط می‌کنیم تا روند پاسخگویی به مسائل و مشکلات شهروندان عزیز تسهیل شود.

داوری افزود: پس از بررسی مشکلات مردم، مطالبه‌ها در میز خدمت به دستگاه‌های مربوطه ارجاع و تصمیمات لازم برای مرتفع‌شدن این درخواست‌ها اتخاذ می‌شود.

وی در پایان، خطاب به مسئولان تأکید کرد: مردم ولی‌نعمت ما هستند. بر این اساس، نگاه مدیران به مشکلات مردم باید به شکل گره‌گشایی باشد تا شاهد رفع مشکلات مردم باشیم.

گفتنی است نماینده عالی دولت در این برنامه به همراه معاونین و رؤسای ادارات، به مطالبه‌های ۱۹۲ نفر از شهروندان رسیدگی و دستورات مقتضی لازم را برای تسهیل این مشکلات صادر کردند.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->